Waarom kiezen voor een matchmaker?

Ook vandaag de dag krijgt Marijke van B-Loved nog vaak de vraag hoe ze
op het idee is gekomen om als matchmaker aan de slag te gaan.
Zeker omdat er tegenwoordig snel gedacht wordt dat het toch veel
gemakkelijker is om online op zoek te gaan naar een “lief”.
Met een uitgebreid aanbod aan datingapps, is de digitale wereld ook niet
meer weg te denken. Toch zijn we overtuigd van een persoonlijke, menselijke en efficiënte aanpak. Zeker als het om zoiets kostbaars als de liefde gaat.

Online dating is onpersoonlijk

Klikken, liken, naar links of rechts swipen…
Vandaag de dag staat een online dating profiel grotendeels gelijk aan
een soort van “vleeskeuring”. Zo wordt een biografie amper gelezen.
En je foto kan maar beter de juiste zijn, want daarop wordt gebaseerd of
je een potentiële match bent. Toch ideaal zo lekker makkelijk thuis in de zetel, zonder je comfortzone te verlaten en met eventuele partners op een blaadje gepresenteerd? Maar hoe vaak is die persoon die jij liked ook zo’n geweldige meevaller in real life?

Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat wanneer je een kwalitatieve
match wil vinden via online dating, dat je minimum 72 uur intensief bezig moet zijn met selecteren, vragen stellen, nagaan of jullie dezelfde interesses hebben, etc. Vaak is dit een onmogelijke opdracht, want een garantie dat de persoon in kwestie geen leugentje om bestwil heeft verteld of gewoon een compleet ander leven voor zichzelf heeft gecreëerd, krijg je niet. Bovendien wordt er online nogal snel gedacht dat het gras groener is aan de overkant
en er nog wel iets beter op hun pad zal komen. Weinigen krijgen hier dus een eerlijke kans.

Ga voor de gepersonaliseerde aanpak

Iemand echt leren kennen neemt dus duidelijk heel wat tijd in beslag.
En alles begint natuurlijk bij een eerste ontmoeting, face to face. Zo merk je meteen die twinkeling in iemands ogen of een gemeende glimlach en voel je op het moment zelf of het gesprek vlot verloopt of eerder stroef. Kortom je ondervindt onmiddellijk of de klik er is of niet.

Een matchmaker gaat nog een stapje verder. Bij B-Loved wordt elk lid
gescreend en ontvangen door een team van gepassioneerde coaches voor een kennismakingsgesprek. Degene die wij persoonlijk voor jou selecteren als jouw date is dus een gegarandeerde kwalitatieve match. Wij hebben namelijk niet enkel jou ontmoet, maar ook je potentiële partner. Bovendien wordt je privacy gerespecteerd en is er iemand van ons team 24/7 telefonisch bereikbaar. Dit in tegenstelling tot een datingsite.

Wij creëren een band met ons cliënteel, op basis van vertrouwen. Wij leven met ze mee en willen niet liever dan dat ze slagen in hun zoektocht naar de liefde. Onze statistieken liegen er dan ook niet om: 83% van onze leden vindt zijn of haar ultieme match binnen de 4-9 maanden.

Kost dit geld?

Onze service komt natuurlijk met een prijskaartje, maar stel jezelf de
vraag of het dat waard is. Telkens opnieuw teleurgesteld zijn door iemand die niet blijkt te zijn zoals verwacht en weer helemaal opnieuw beginnen. Jij verdient gewoon het beste! Jouw soulmate wacht op jou en wij vinden je toekomstige partner zonder twijfel!