Waarom een geschillencommissie relatiebemiddeling?

Is dat eigenlijk wel nodig voor een BVSK-bureau? Ook al stelt de branchevereniging zeer hoge eisen aan relatiebureaus, die zich lid mogen noemen van de Branchevereniging Singles Keurmerk (BVSK): een onafhankelijke geschillenregeling blijft noodzakelijk!

U mag er gerust vanuit gaan dat medewerkers van BVSK-bureaus er alles aan doen om als professionals u te helpen bij het vinden van een passende levenspartner. Ook mag u er vanuit gaan dat een geschil tussen u als cliënt en een BVSKbureau zeldzaam is en meestal oplosbaar. Echter de realiteit is, dat ook deze professionals niet alleen met mensen werken, maar ook zelf mensen zijn. En mensen kunnen – ook te goeder trouw – overtuigd zijn van hun gelijk, zonder het te hebben.

De onafhankelijke Geschillencommissie van de BVSK kan dan uitkomst brengen. Met een gerust hart kunnen wij zeggen, dat bij de Branchevereniging Singles Keurmerk (BVSK) en de leden van deze Geschillencommissie op professionele wijze geheel onafhankelijk zijn. Voor het in behandeling nemen van uw klacht door de Geschillencommissie betaalt u als cliënt een bijdrage van € 75,- (incl. 21% BTW). Indien u een garantiecertificaat heeft gekocht is het indienen van een klacht geheel gratis.

De Geschillencommissie hanteert hierbij het Reglement geschillen

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van relaties en relatiebemiddeling door erkende relatiebureaus in Nederland en Vlaanderen? Schrijf u dan nu in voor onze gratis nieuwsbrief.