Uw relatiebureau aanmelden bij de Branchevereniging Singles Keurmerk

Deze website wordt niet alleen veelvuldig gelezen door singles die op zoek zijn naar een goed relatiebureau, doch evenzo door eigenaren van relatiebureaus die geen lid zijn van de Branchevereniging Singles Keurmerk (BVSK). Wellicht herkent u zich in de filosofie en richtlijnen van de Branchevereniging, maar vraagt u zich af, kan ik (al) voldoen aan de strenge eisen die aan een erkend bureau worden gesteld. Als u denkt deze vraag positief te kunnen en willen beantwoorden, dan is het verstandig om te gaan onderzoeken of u een erkend bureau kunt worden van de Branchevereniging. Anders doet u zichzelf tekort en profiteert u niet van de vele voordelen die de Branchevereniging Singles Keurmerk (BVSK) uw bureau kan bieden op het gebied van verdere professionalisering en toegang tot marketingkanalen binnen de relatiebemiddeling.

Misschien denkt u ook, zitten de erkende bureaus wel te wachten op een nieuwe concurrent, die zich door de Branchevereniging Singles Keurmerk (BVSK) veel beter kan ontplooien. Toch willen alle BVSK-leden u zeggen: een goede concurrent is welkom! Daar zijn (commerciële) redenen voor. De praktijk wijst uit dat er in de relatiebemiddeling veel kaf tussen het koren zit. Helaas zijn in het verleden, zowel kleine als grote louche bureaus negatief in het nieuws geweest. Denkt u maar aan artikelen in dagbladen, tijdschriften en Tv-programma’s zoals TROS Radar, waarin malafide praktijken terecht aan de orde werden gesteld. Vanuit maatschappelijk oogpunt is dit een goede zaak, maar de keerzijde is dat helaas ook de bonafide relatiebranche hierdoor imagoschade oploopt. Aangezien de relatiemarkt zeer groot is en nog continu groeit, zien de erkende bureaus van de Branchevereniging Singles Keurmerk (BVSK) liever een bonafide concurrent naast zich dan een beunhaas. Samen kunnen wij de relatiebemiddelingsbranche verder professionaliseren en tot een onderlinge symbiose komen.

Als u na zorgvuldige bestudering van deze BVSK-website in aanmerking denkt te kunnen komen voor een BVSK-lidmaatschap, aarzel dan niet om contact op te nemen met de voorzitter van de Branchevereniging. U zult op discrete wijze worden geadviseerd of het zin heeft om de ballotageprocedure voor u op te starten. Ook als u nog niet voldoet aan alle criteria, maar u hebt de intentie en competentie om binnen redelijke termijn een erkend bureau te kunnen worden, dan mag u altijd om advies vragen hoe u zich verder zou kunnen voorbereiden en ontwikkelen. U kunt er hierbij vanuit gaan dat uw oriëntatie en de uitkomst van de ballotageprocedure volledig confidentieel worden afgehandeld, waarbij wij nooit zonder uw toestemming informatie zullen doorspelen aan consumenten, andere bureaus en relatieorganisaties.

Meld uw bureau aan

Uw aanmelding wordt intern beoordeeld en u zult binnen enkele weken op de hoogte worden gesteld van de uitkomst.