Branchevereniging Singles Keurmerk (BVSK)

Waarom een Branchevereniging Singles Keurmerk?
De branchevereniging bundelt de krachten van de individuele relatiebureaus. De bureaus die lid zijn van de Branchevereniging Singles Keurmerk (BVSK) doen mee aan het Singles Keurmerk Garantiefonds, dienen zich te houden aan de beroepscode en nemen deel aan een onafhankelijke geschillenregeling. Deze drie voordelen komt u in deze combinatie nergens anders tegen.
Dit is dan ook meteen de kracht van de onafhankelijke branchevereniging BVSK.

De BVSK heeft bovendien nog andere voordelen.
Het is bij uitstek de plaats waar alle kennis uit de branche aanwezig is. Dus kan een ieder die dat nodig heeft hier de gevraagde informatie vinden: zowel potentiële cliënten als aspirant consulenten en bureau-eigenaren, maar ook bijvoorbeeld scriptieschrijvers en de media.

De BVSK is ook de instantie die namens de branche overleg voert met bijvoorbeeld consumentenorganisaties en de overheid.

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van relaties en relatiebemiddeling door erkende relatiebureaus in Nederland en Vlaanderen? Schrijf u dan nu in voor onze gratis nieuwsbrief.