Al meer dan 25 jaar dé matchmaker voor een duurzame relatie

Op naar een duurzame relatie!

Met een liefdesrelatie is het leven nog mooier en je blijft mentaal en fysiek fitter. Soms heeft de liefde echter een duwtje nodig en daarom zetten wij ons in om jouw kansen op een langdurige liefde te vergroten. Iedereen heeft het namelijk in zich een fijne partner te vinden én te zijn. We leren je echt kennen, doen de beste matches en waar nodig kun je op onze coaching rekenen.

Ondertussen houden we het luchtig: de weg naar een relatie mag ook leuk zijn. Vrijblijvend organiseren we gezellige events en geven bruikbare tips voor tijdens het daten.

Zijn je match en jij eenmaal een stel? Ook dan kun je bij ons terecht voor advies. Zodat een goede match een fijne verliefdheid wordt, en een prille relatie een partner voor het leven.

Want daar doen we het voor: dat ook jij gelukkig wordt én blijft in de liefde.

Mensen in de leeftijd tussen 30-85 schrijven zich bij ons datingbureau in.

PartnerSelect is actief in heel Nederland, dus ook bij jou in de regio!

WAAROM

Persoonlijk, betrokken en resultaatgericht.

Sterke punten
Bij PartnerSelect geloven we dat het succes van een match bestaat uit twee dingen:

1. je moet bij elkaar en elkaars wensen passen
  2. je moet klaar zijn voor een duurzame relatie

Als één van die twee niet op orde is, gaat het niet lukken.

Daarom zet ons team van consulenten, matchmakers, relatiecoaches en psychologen alles op alles. Wij sturen je niet alleen de beste matches, maar zorgen er ook voor dat je diegene herkent als hij/zij voor je staat. Dit doen we altijd op een prettige manier. Want hoewel we serieus zijn over de liefde, vinden we dat de weg er naartoe best leuk mag zijn.

Benieuwd naar je slagingskans?
Gemiddeld vindt zo’n 75% van alle mensen die zich inschrijft binnen 6 matches een nieuwe partner. Maar dat is een gemiddelde, je wil natuurlijk weten wat jouw slagingskans is, want die verschilt van persoon tot persoon. Het is afhankelijk van dingen als in welke regio je iemand zoekt, van welke leeftijd en met welk opleidingsniveau. Het zijn allemaal factoren die je slagingskans kunnen beïnvloeden en voor al deze punten geldt: hoe flexibeler je daarin bent, hoe groter de kans op een geschikte match.

Doe nu direct de slagingskanstest en ontdekt wat jouw kansen zijn om een nieuwe relatie te vinden via PartnerSelect: www.partnerselect.net/slagingskans.

Meer vragen over PartnerSelect:
Kijk voor meer informatie op www.partnerselect.net of bel: 088-1997000. We beantwoorden je vragen graag.

logo-vierkant-bvsk

Arjan van Leeuwen
Fascinatio Boulevard 216-220
3065 WB Rotterdam
088-1997000
www.partnerselect.net

Meer weten?

Verstuur je gegevens en je ontvangt vrijblijvend meer informatie.