Matchmaking voor hoger opgeleide, ondernemende singles

“Wij geloven dat jouw ideale match bestaat en wij zijn er om je te helpen die persoon te ontmoeten.” – Vanessa & Maya van B-Loved.

Bij ons ontvang je een hoogwaardige service in relatiebemiddeling, waarin jouw wensen en voorkeuren centraal staan. Onze professionele aanpak combineert mensenkennis, intuïtie en jarenlange ervaring om de juiste partner voor jou te vinden. We luisteren aandachtig naar je persoonlijke voorkeuren en gebruiken deze informatie om de best mogelijke matches te selecteren. Persoonlijke aandacht en betrouwbaarheid zijn onze sleutelwoorden.

Bij ons geen algoritme of bots die bepalen aan wie je gelinkt wordt.

Doelgroep

Hoogopgeleide en ondernemende 30+ vrijgezellen.

Heel Nederland en over de grens.

WAAROM

Relatiebemiddeling van hoge kwaliteit met een no-cure-no-pay garantie.

Voor wie

Ben je tussen de 30 en 75 jaar? Je weet wat je wil en wat voor soort relatie passend is. Je geniet van het leven en hebt in je carrière alles op de rit. Alleen die ene serieuze, duurzame relatie ontbreekt nog. In de zoektocht naar een liefdevolle relatie ga je voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Of je nu ondernemer bent of een goed betaalde baan hebt, hetero of biseksueel, je ontmoet graag iemand om je leven mee te delen. Wij werken voor mannen en vrouwen door heel Nederland en op verzoek ook internationaal.

Persoonlijke aanpak

Allereerst willen we jou beter leren kennen op basis van een online informatief kennismakingsgesprek. Besluit je na deze kennismaking verder met ons te gaan? Dan krijg je een intakegesprek met onze matchmaker. We stellen vragen over jouw levensvisie, leeftijd, situatie en verwachtingen ten aanzien van een toekomstige partner. Wij komen hiervoor graag bij je langs en je bent ook van harte welkom in ons moderne kantoor in Eindhoven. Onze gedreven matchmakers verfijnen de zoektocht naar jouw droompartner aan de hand van een profiel. Iedere zoektocht is anders. Iedere mens is anders. Bij ons heb je de keuze uit verschillende lidmaatschappen. Kijk op onze website www.b-loved.nl naar de verschillen en ontdek welk lidmaatschap het beste bij jou past.

Vertrouwelijk

Wij begrijpen goed dat je niet zomaar aan iedereen je contactgegevens prijs wil geven. Je telefoonnummer, mailadres, et cetera krijgt je date pas te zien op het moment dat er een eerste wederzijdse klik is op basis van jullie persoonlijkheidsprofielen. Al onze leden zijn door ons gescreend en wij werken samen met betrouwbare relatiebureaus.

Transparantie

B-Loved is een transparant relatiebemiddelingsbureau en daarom zijn wij glashelder in onze werkwijze en contracten. Antwoorden op de meest gestelde vragen hierover vind je op onze website. Heb je nog vragen? Onze klantenservice staat tijdens kantooruren voor je klaar. Tijdens onze zoektocht naar jouw droompartner onderhouden wij regelmatig telefonisch en e-mailcontact met jou over de voortgang.

Resultaatgarantie

Wij beloven dat je binnen een jaar een nieuwe partner vindt. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan krijg je van ons nog een half jaar gratis lidmaatschap. Deze belofte kunnen we maken dankzij onze uitgebreide ervaring en deskundige matchmakers.

Algemene informatie B-Loved

Meer informatie vind je op onze website www.b-loved.nl. Een eerste kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend. Maak een afspraak via deze link of bel met +31 (0) 6 83453620. Mailen mag ook: klantenservice@b-loved.nl.

Wij staan je graag actief bij in je zoektocht.

b-loved

Contactinformatie

Correspondentie
Vanessa Pilloni
Fellenoord 25
5612AA Eindhoven
klantenservice@b-loved.nl
www.b-loved.nl

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.