Omdat niets zo persoonlijk is als een relatie
Omdat niets zo persoonlijk is als een relatie, gaat aan een eventuele inschrijving altijd een oriënterend gesprek bij u thuis vooraf. De consulent wil u graag persoonlijk leren kennen en brengt in kaart wie u bent en wat u zoekt: wat zijn uw wensen, wat is uw toekomstdroom, waar verlangt u naar? Alleen als de consulent mogelijkheden tot een succesvolle bemiddeling ziet, zal ze u inschrijven. Dan volgt een professionele matching en persoonlijke begeleiding, gebaseerd op ruim dertig jaar ervaring.

Hoog opgeleid

WAAROM

Groot aanbod

Jarenlange ervaring
Sinds 1984 is Mens en Relatie een officieel erkend relatiebureau voor iedereen die op zoek is naar een levenspartner voor een duurzame liefdevolle relatie. Iedereen die bij Mens en Relatie werkt is gedegen opgeleid en gemotiveerd om zich optimaal voor u in te zetten. Onze consulenten gaan discreet te werk en hebben allemaal geheimhoudingsplicht. De bemiddeling voldoet aan de hoogste eisen. Dat resulteert in een ongekend hoog slagingspercentage: 75 % van de cliënten vindt binnen het jaar zijn of haar levenspartner.

Hoe gaan wij te werk?
In een vrijblijvend oriënterend gesprek bij u thuis kunt u kennismaken met Mens en Relatie. De mogelijkheden die wij u kunnen bieden worden dan met u besproken. Als uw bemiddelingsmogelijkheden voldoende blijken te zijn, schrijven we u in voor onze bemiddeling. U krijgt dan van ons exact op papier wat u wel en wat u niet van ons kunt verwachten. Daarnaast maken wij een uitgebreid profiel van u op. Vervolgens start de matchingsprocedure, waarbij persoonlijkheidskenmerken, verwachtingen over een relatie, lifestyle, beroeps- en opleidingsachtergrond, uiterlijk en demografische aspecten centraal staan.

Voor informatie of het maken van een afspraak met de consulent van uw regio: www.mens-en-relatie.nl of bel 088-0221900

mens-en-relatie

Contactinformatie

Radboud Visser
Kazernestraat 10
5928 NL Venlo
www.mens-en-relatie.nl

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.