Hét matchmakingbureau voor christelijke vrijgezellen

Doelgroep

Christelijke vrijgezellen (18-55+)

Met name regio Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland en Zeeland

WAAROM

Persoonlijk, betrouwbaar, fris en laagdrempelig

Doelgroep
MEETZZ is een matchmakingbureau voor christelijke vrijgezellen (18-55+) die bewust op zoek zijn naar een christelijke partner. Deze vrijgezellen, de MEETZZERS, komen van het platteland of uit de stad, hebben verschillende kerkelijke achtergronden en al ervaring met daten en relaties of juist nog helemaal niet. Ze wonen met name in de regio Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland en Zeeland.

Werkwijze
De werkwijze van MEETZZ is fris, persoonlijk en betrouwbaar. MEETZZ maakt de match tussen jou en jouw potentiële date. Niet op basis van algoritmes of een foto, maar handmatig op basis van wie jij écht bent. Want matchmaking is maatwerk. Alle MEETZZERS krijgen een persoonlijk intakegesprek, daarom zijn jouw matches kwalitatief en betrouwbaar. MEETZZ regelt alles voor je, vanaf het intakegesprek tot het plannen van de blind-date en de evaluatie achteraf. En natuurlijk begeleid ik je bij elke stap.
Bij MEETZZ kun je kiezen uit drie memberships: brons, zilver en goud. Het membership is de basis van onze samenwerking. Een samenwerking die persoonlijk, betrouwbaar en open is. Maar onze samenwerking moet ook iets luchtigs hebben. Leuk zijn. Jou nieuwe energie geven. Alle memberships zijn voor onbepaalde tijd, zonder terugkerende kosten. Ik blijf dus voor jou zoeken en/of bemiddelen totdat jij jouw echte liefde gevonden hebt. Soms gaat dit snel, maar het kan ook langer duren. De tijd die je erin stopt is nuttige tijd en brengt jou steeds dichter bij ons gezamenlijke doel: het vinden van die leuke christelijke vrijgezel waarmee jij een langdurige relatie kunt opbouwen!

Contact
Wil je meer weten of eerst even kennismaken om te kijken hoe het ‘voelt’? Bel/app dan gratis en vrijblijvend naar 06-18198300 of kijk op www.meetzz.nl.

meetzz

Contactinformatie

Correspondentie
Henriëtte Both
Website: www.meetzz.nl
E-mail: info@meetzz.nl
Tel. +31 6 18 19 83 00

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.

Samen verderyou•me•us