Het relatiebureau voor leuke vrijgezellen in Gelderland en omstreken

Doelgroep

Leuke vrijgezellen in Gelderland en omstreken

Gelderland en omstreken

WAAROM

Betrouwbaar, Persoonlijk & Professioneel

Hoi, ik ben Linda van relatiebureau you·me·us. Het relatiebureau voor leuke vrijgezellen in Gelderland en omstreken.

Mijn doel is om het leven van mensen in positieve zin te beïnvloeden en hen verder op weg te helpen in de liefde. Het vinden van een waardevolle match geeft mij enorm veel voldoening, zoveel zelfs dat ik heb besloten om hier mijn werk van te maken. Vanaf het moment dat ik me kan herinneren, breng ik op natuurlijke wijze mensen samen. Verbinden is mijn kracht.

Bij mijn relatiebureau you·me·us hanteren we een zes-stappenplan:
Stap 1: Vrijblijvende kennismaking
Stap 2: Intakegesprek
Stap 3: Profiel maken
Stap 4: Matchen
Stap 5: Daten
Stap 6: Missie geslaagd

Alleen zijn is prima, maar samen is leuker!

Ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan contact met me op voor een gratis kennismakingsgesprek. Je kunt mij bereiken via telefoonnummer 06-20231740 of stuur een e-mail naar info@youmeus.nu. Voor meer informatie kun je ook een kijkje nemen op onze website: www.youmeus.nu.

you•me•us

Contactinformatie

Correspondentie
Linda ten Cate
Website: www.youmeus.nu
E-mail: info@youmeus.nu
Tel. +31 6 20 23 17 40

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.