Wij zijn één van de langst bestaande relatiebureaus in Nederland en richten ons op Christelijke singles. Dus ben je op zoek naar een partner met een Christelijke achtergrond dan ben je bij ons aan het goede adres.

Iedereen die op zoek is naar een Christelijke partner tussen de 25 en 90 jaar

We zijn een landelijke organisatie met consulentes in elke provincie

WAAROM

Persoonlijke bemiddeling afgestemd op jouw persoonlijke wensen

De juiste match door een intakegesprek met een ervaren en professionele consulente

Werkwijze

Wij werken met consulenten die bij je thuis komen voor een intakegesprek. De gesprekken vinden bij je thuis plaats om een goed en volledig beeld te krijgen van wie je bent en wat je wensen zijn. We nemen er de tijd voor om je goed te leren kennen.

Na dit intakegesprek kijken we in ons bestand wie het beste bij je past en die persoon stellen we aan je voor. Als jullie na het lezen van elkaars profiel nieuwsgierig zijn geworden naar elkaar, verstrekken wij de naam en het telefoonnummer van degene die we hebben voorgesteld.

Dan is het zover, je maakt een afspraak voor een eerste date. Als het goed klikt kun je waarschijnlijk niet wachten tot de volgende afspraak. Mochten jullie tijdens de kennismakingsperiode erachter komen dat jullie toch niet voor elkaar bestemd zijn dan zoeken we verder naar een volgende match.

Het vinden van een partner zien wij als een proces. Wij volgen je bij dit proces en je kunt hierbij de nodige begeleiding krijgen van je consulente.

Onze consulenten

Wij werken met 5 consulenten die ieder een eigen regio hebben waar zij de intakegesprekken voeren. Zo is er altijd, in heel Nederland een consulente voor jou beschikbaar. De consulenten hebben overleg met elkaar om tot een leuke match te komen. Het is wel zo handig om een partner bij jou in de buurt te vinden, maar misschien vind je het juist ook wel leuk om van Groningen naar Zeeland te verhuizen. Dit is dus allemaal mogelijk bij ons. We houden rekening met jouw wensen.

Mensenwerk

Het maken van een goede match is mensenwerk. Onze consulenten zijn ervaren matchmaker. Wij werken met goed opgeleide mensen. Daarbij houden we altijd rekening met jouw wensen. Wij bemiddelen voor mensen van verschillende kerkelijke richting. Tijdens het intakegesprek kun je vertellen hoe jij in je geloof staat en binnen welke kerk jij je thuis voelt. Naast deze belangrijke basisvoorwaarden kijken we naar je karakter, hobby’s en hoe jij in het leven staat. Maar misschien zijn er voor jou ook andere dingen die jij belangrijk vindt. Wij kijken naar patronen binnen relaties en jouw relatieverleden zal ook aan bod komen.

Tijdens dit hele proces kun je rekenen op deskundige begeleiding.

Nieuwsgierig?

Denk je dat persoonlijke relatiebemiddeling iets voor jou kan zijn? Neem dan contact op met één van onze medewerkers. Wij zijn bereikbaar op nummer 088-1303400.

Samen verder

Contactinformatie

Tineke Brouwer
Web: www.samen-verder.nl
Mail: info@samen-verder.nl

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.

qps