Relatiebemiddeling voor de hogeropgeleide, succesvolle en ondernemende single

Just2Match relatiebemiddeling, ANNO 1998- bij wie pas jij, dat weten wij!
Maak kennis met Just2Match: hét podium voor singles die verder denken en in het diepe durven springen! Onze cliënten zijn ondernemers, directeuren, beslissers en andere hard werkende professionals uit Nederland en België. Zij hebben een HBO/WO werk & denkniveau en staan goed in het leven. Nu zij de liefde meer prioriteit in hun drukbezette leven geven, kiezen zij voor relatiebemiddeling waarbij persoonlijk maatwerk centraal staat. Met dit maatwerk vergroten zij zo hun kansen om de ware te ontmoeten.

Doelgroep

Hoger opgeleide en ondernemende single.

Nederland.

USP

De offline matchmaker

Bij Just2Match is het net even anders. Onze leden durven op blind date te gaan.
Niks niet bespreken van profielen met foto’s. Dat maakt dat er beeldvorming ontstaat en men elkaar bij voorbaat afwijst. Onze leden geloven in echte ontmoetingen, daar vind de verbinding plaats. Want uiteindelijk zoek je een levenspartner die echt voor jou wilt gaan.

Je kunt bij ons kiezen uit een Club (passief) en Select (actief) lidmaatschap. Bij het passief lidmaatschap kun je kosteloos inschrijven. Kies je voor het actieve lidmaatschap dan nemen we ook tijd om de Love Matrix met je te bespreken.
De Love Matrix is een zelfreflectie tool wat jou meer inzichten geeft als het gaat om jouw persoonlijke pluspunten, zwakheden en waar je nog aan kunt werken.
Want we kunnen je wel op date sturen maar zonder zelfkennis is de kans op het slagen van een date minimaal.
Wij beloven je geen gouden bergen maar wel een dosis realiteit en relatiegroei die jou echt verder gaan helpen.

Wil je meer weten over ons lidmaatschap en wat de voordelen zijn? Neem dan een kijkje op de site. Ons bellen of mailen kan natuurlijk ook.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag vanaf 10.00 uur t/m 18.00 uur. Telefoonnummer: 020-6211121 of stuur een bericht naar info@just2match.nl.

just2match

Contactinformatie

Correspondentie
Aidastraat 29
1183 PA Amstelveen
020 – 621 11 21
www.just2match.com

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.