Date Society – Meet your match!

Ons exclusieve offline netwerk van single mannen en vrouwen is misschien wel de meest indrukwekkende van Nederland. De members van Date Society zijn tussen de 25-75 jaar oud en staan open voor een serieuze relatie.

Een groot aantal van onze members zijn succesvol binnen het bedrijfsleven, werken als ondernemer of bijvoorbeeld in de medische, artistieke of non profit sector. Over het algemeen zijn ze hoger opgeleid en houden ze van reizen en het verkennen van de wereld. Sport, genieten en zelfontwikkeling staat bij veel van onze singles hoog in het vaandel.

We heten nieuwe singles graag welkom die zich kunnen vinden in onze strategie en memberships. Al onze singles hebben wij als matchmakers persoonlijk ontmoet.

Ondernemende en hoger opgeleide singles tussen de 25-75 jaar

Grote Randstad
Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland, Gelderland, Overijssel, Utrecht, Noord-Brabant

USP

Persoonlijk, actief in headhunting, full service

Hoe zoeken wij naar de juiste match?

Ons doel is om jou gelukkig te maken in de liefde. Wij, matchmakers Denise & Annette, zoeken binnen en buiten onze database. Wij zoeken actief naar de juiste match voor jou. Zo kijken wij binnen onze database naar geschikte matches maar ook buiten onze database. Dit betekent dat wij actief zoeken en singles benaderen die passen bij jouw wensen en karkater eigenschappen. Dit maakt ons kundige en succesvolle matchmakers. Zo zijn wij kritisch en objectief met wie wij werken.

Wij zijn geen ‘one size fits all’ bureau

Door onze persoonlijke benadering, brede interesse en heldere communicatie geloven wij dat we de beste match kunnen maken. Zo zijn wij geen ‘one size fits all’ bureau maar exclusief werkzaam voor onze doelgroep. Zo maken wij persoonlijk kennis met al onze members en werken wij niet met online intakes. Ook alle mannen en vrouwen die wij mogelijk buiten onze database voorstellen aan onze members hebben wij persoonlijk ontmoet. Tijdens onze kennismaking luisteren we naar jouw wensen en kijken oprecht naar wie jij bent, om zo de juiste partner te vinden.

Contact
Bezoek onze website www.datesociety.nl voor meer informatie of mail ons op info@datesociety.nl of uiteraard kun je ons ook bellen op 020-2157680
We kunnen een intake gesprek bij ons op kantoor, bij jou thuis of op een locatie naar wens inplannen.

date-society-logo-transparant-1

Contactinformatie

Denise & Annette
020 – 2157680
datesociety.nl

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.