Laat ons uw levenspartner vinden

Wij zijn een team ervaren Private Matchmakers. Dankzij onze exclusieve en gepersonaliseerde diensten vinden boeiende persoonlijkheden hun liefdevolle levenspartner. Ook de liefde van jóuw leven vinden is onze drijfkracht en onze missie.

Op nationaal én internationaal niveau maakt Berkeley International haar reputatie als exclusief relatiebureau waar. In een wereld waarin jouw professionele uitdaging veel van je tijd en inzet vergt, waarin tijd om een duurzame relatie te vinden schaars wordt, kan Berkeley het verschil maken. Waarom je zoektocht naar een geschikte levenspartner dus niet aan ons overlaten?

(Ex)Ondernemers, HNWI’s, mensen in een vrij, artistiek of maatschappelijk beroep.

Nationaal & Internationaal

USP

Persoonlijk, gepassioneerd en groot (inter)nationaal netwerk

Werkwijze

Ons concept is gebaseerd op ervaring, kennis en persoonlijke feeling.

Van mens tot mens, van het hart tot het hart.

In de wereld van dating- en relatie- experts staat Berkeley bekend als hét ‘haute couture’ label. Onze aandacht en onze persoonlijke touch onderscheiden ons. Onze investering in jou, bestaat uit tijd. We volgen jouw levensritme. Nog voor we een Berkeley-parcours opstarten, plannen we een persoonlijke en vrijblijvende ontmoeting. Deze is cruciaal voor jou én voor ons. Deze ontmoeting vormt de basis van onze samenwerking en samen met jou definiëren we welke je partnerwensen zijn. We houden rekening met wie je bent en met hoe jij je ideale partner ziet. We ontzorgen je helemaal. Onze ervaring en ons professionalisme zorgen voor jouw relationele toekomst.

Contact

Een eerste persoonlijke kennismaking is voor onze rekening en vrijblijvend. Wij ontmoeten onze potentiële leden het liefst op een unieke locatie.

Voor meer informatie www.berkeley-international.com/nl of bel 020 2379377.

Berkeley International

Contactinformatie

Hilde Watty
ITO Tower
Gustav Mahlerplein 28
1082 MA Amsterdam
www.berkeley-international.com/nl

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.