Relatiebemiddeling voor financieel onafhankelijke singles

Doelgroep

De cliënten van Alexia Robbemont zijn voornamelijk ondernemers, professionals, ZZP-ers en top executives. Zij staan positief in het leven, zijn financieel onafhankelijk, energiek en ondernemend.

Zij kiezen voor personal matchmaking en de persoonlijke begeleiding van Alexia, omdat zij een partner willen die op dezelfde manier in het leven staat, financieel onafhankelijk is en van hetzelfde kaliber is.

Doelgroep

Financieel onafhankelijke singles

Nederland

WAAROM

Persoonlijke (inter)nationale netwerk Alexia

Werkwijze

Je maakt een afspraak voor een persoonlijk gesprek met Alexia in Den Haag of een locatie naar keuze. In een warme en ontspannen atmosfeer wil ze jou leren kennen, wil ze weten wie je bent, hoe je in het leven staat en wat je wilt en wat je nodig hebt in een relatie. En vertelt ze je wat je kunt verwachten. De meeste cliënten vinden dit een heel fijne ervaring, die hen heeft voorbereid voor het succes in de rest van het Matchmaking proces.

Alexia gaat vervolgens achter de schermen aan het werk en maakt op basis van jullie gesprek, jouw persoonlijke liefdes breinprofiel (de door haar ontwikkelde methode voor succesvolle matching). Vervolgens zoekt zij binnen haar (inter)nationale cliëntenbestand en persoonlijke netwerk naar de ideale match voor jou. Naar de bijzondere en fantastische droompartner die écht bij jou past.

Bij de meeste cliënten slaat de vonk sneller over dan ze verwacht hadden. Andere potentiële matches worden dan in de wacht gezet, zodat je in deze prachtige en romantische tijd elkaar verder kan leren kennen. Alexia is in deze fase zo veel of zo weinig beschikbaar om ondersteuning en begeleiding te bieden als gewenst.

Contact
Een kennismakingsgesprek is vrijblijvend. Dat kan bij jou thuis, op een hotel- of restaurantlocatie. Alexia is telefonisch bereikbaar op 085-401 22 68  of mailen kan naar alexia@qualitypartnersearch.com

Op www.qualitypartnersearch.com vind je meer informatie.

qps

Contactinformatie

Correspondentie

Alexia Robbemont
Dotterbloemlaan 38
2555 TP Den Haag

www.qualitypartnersearch.com

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.

Samen verder