Van Single naar Samen!

Een partner voor het leven!

40PlusRelatie is dé expert op het gebied van relatiebemiddeling voor singles van 40 jaar en ouder. Wij werken vanuit kantoren door heel Nederland en België.

Met ons grote bestand singles, hebben we veel mogelijkheden om te matchen. Je treft altijd een ervaren en gepassioneerde matchmaker uit de regio, die tevens jouw eigen aanspreekpunt is.

Door deze werkwijze ontstaat een goede band tussen jou en de matchmaker. Dat vinden wij belangrijk!

Op deze manier weten we al snel wie of wat bij jou past en dat vergroot de kans op het treffen van de juiste partner!

Speciaal voor singles van 40 jaar en ouder!

Heel Nederland

Persoonlijk, landelijk en betrouwbaar!

Contactadvertenties
Schakel je 40PlusRelatie in als matchmaker om je te helpen jouw droompartner te vinden? Dan krijg je daar een ruime database met singles, die ongebonden en serieus op zoek zijn, voor terug. Van enkele leden worden contactadvertenties gemaakt en op onze website geplaatst.

Maak kennis met een selectie van leden uit ons bestand.

Contact
Wij kijken uit naar een persoonlijke kennismaking. Wil je meer weten over onze organisatie, neem dan contact met ons op en je wordt spoedig gebeld.

Wij matchen met liefde voor jou!

40PlusRelatie

Ivo Holierhoek