Duurzame man-vrouw relaties sinds 1969

Wie is Het Relatiebureau en waar staan we voor?
Het Relatiebureau bestaat sinds 1969 en is daarmee het oudste relatiebemiddelingsbureau van Nederland. We zijn erkend door de BVSK, aangesloten bij de geschillencommissie en in het bezit van het Singles Keurmerk. Het Relatiebureau staat bekend om zijn ‘serieuze’ bemiddeling. Dit kunnen we garanderen door het persoonlijke aspect en de goed opgeleide consulenten. Onze unieke werkwijze met de partnerboeken, de onbeperkte kennismakingen en het zélf kiezen en gekozen worden zorgt voor goede slagingskansen. Het Relatiebureau werkt ook snel: binnen een week uw eerste contact. Het Relatiebureau heeft geen winstoogmerk en de bijdrage voor de dienstverlening is naar draagkracht.

Singles die een duurzame man-vrouw relatie willen

WAAROM

Onze persoonlijke inspanningen om met goede voorstellen te komen, leiden tot de hoogste slagingskansen.

Professionele begeleiding
De consulent gaat graag een gesprek met je aan, wij luisteren goed naar jou en maken een  nauwkeurige en realistische profielschets. Dit levert een enorm voordeel op. Je bent er zelf bij betrokken zodat je jezelf hierin herkent en er ook voor 100% achter staat. Zelfkennis is immers de sleutel tot succes, een realistisch profiel biedt ook de beste slagingskansen en voorkomt teleurstellingen. Wat heb jij een potentiële partner te bieden? Wie past dus bij jou? De persoonlijke aandacht van je eigen consulent is van grote toegevoegde waarde. Hierdoor ben je ervan verzekerd dat er passende kandidaten op je pad komen.

Een fijner leven komt een stap dichterbij
Positieve ervaringen als: samen op vakantie, lekker uit eten of een dagje uit, zijn zoveel waardevoller als je dat met iemand kunt delen. Ook de steun die je van elkaar ervaart, bij het verwerken van de moeilijke dingen in het leven, de bekende arm om je heen, is voor ons mensen onontbeerlijk. Hak die knoop door en durf je liefdeslot in onze handen te leggen. Wij gaan graag voor jou aan de slag, zodat je heel snel na je inschrijving ook je eerste contact kunt verwachten, op weg naar een fijner leven.

Het Relatiebureau

Contactinformatie

Ingrid Bergman
5388 ZH Nistelrode
085 –  0765 365

Informatiepakket

Vraag vrijblijvend een gratis informatiepakket aan.

40PlusRelatie